Välkommen till Västra Hamnens Trafikskolans Säkerhetskontrolls filmer

Syftet med att göra en säkerhetskontroll är att du skall kunna upptäcka eventuella fel på din fordon. Här kan du se hur man kan kontrollera det.

Vad säger våra kunder om oss?

alak alshiekh
2024-09-17
Än av de bästa körskolor i Malmö änligt mig. Både Gabriel och Mokhalad ta tiden för att förstärka det eleven behöver och förklara varför ska du köra så här. Med de kände jag att jag har blivit än bättre och säkrare förare och blev godkänd från första gången med dem ( jag har testat än storre körskola för tre år sedan och betalde paket efter paket och kuggade)
Amir Karim
2024-09-13
15 lektioner + uppvärmningslektion för min del för att klara uppkörningen på första försöket. Ord kan inte beskriva hur tacksam jag är att ha haft Mukhaled som MC-lärare. Den bästa och dessutom billigaste trafikskolan i Malmö!
Celil Hodza
2024-09-11
Mukhaled är den bästa mc-läraren i Sverige utan tvekan! Han är mycket pedagogiskt och har en talang för att lära ut! Vill man ta A kort eller B kort så kan jag starkt rekommendera denna trafikskola!
Emil Sörensson
2024-09-05
Mukhaled är en grym MC-lärare som lär ut allt man behöver kunna för att klara uppkörningen och mycket mer på ett pedagogiskt sett. Kan inget annat än att varmt rekommendera Västra Hamnens Trafikskola.
Carl Ervér
2024-08-24
Tack Mukhaled för fantastisk vägledning in i MC-världen! Lärde mig både köra så jag klarade uppkörningen direkt och fick massa tips om allt runtomkring. Rekommenderas varmt!
Adnan Al Saleh
2024-08-23
Måste säga vilken kvalité av MC-lärare Mukhaled är, krävdes endast ett paket(+1st test-lektion) för att klara uppkörningen på första försöket för min del! Mukhaled är väldigt pedagogisk, korrekt men samtidigt rolig i sitt lärande. Han hjälper dig till att bli en säker förare samt bekväm i din egna körning. Jag gillar hur petig han var ibland eftersom det fick mig verkligen att vässa upp mig ordenligt inför uppkörningen! Kan varmt rekommendera Västra Hamnen Trafikskola och specifikt Mukhaled som MC-lärare, jag tackar för min tid!
Asoo Abdullkareem
2024-08-20
Lätt bästa trafikskola i landet är Västra Hamnen trafikskola, ni är bäst stor tack till er!!
Bhom Phitphon
2024-08-14
Tackar Västra-Hamnens Trafikskola Mukhaled riktigt professionella lärare!!!
Joyal John
2024-08-11
Extremely happy with the service, took the motorcycle course, from Vastra Hamnen Trafikskola. The instructor provided me with clear instructions and what to check for since everything had to be done in English. He was very patient with me and provided extra lessons after his usual schedules to make sure that I am prepared and confident for the driving test. Highly recommend the school, you can ask all your questions and get a proper answer even before committing to the classes. Goodluck🙂