Delbetalning

Vill du delbetela din körkortsutbildning?

Vi på Västra hamnens trafikskola kan erbjuda dig räntefri delbetalning på hela din körkortsutbildning med Svea Ekonomi. Det menas att du nu kan delbetala räntefritt i upp till 24 månader hos oss. Du kan när som helst betala in hela beloppet utan ytterligare avgifter och du kan delbetala mer än det överenskomna beloppet per månad.

Köp nu, betala om 3 månader

Du kan även skjuta upp betalningen och betala först om 3 månader till 0% ränta. En uppläggningsavgift på 95 kr tillkommer.

Student

Självklart så ska även du som är student kunna delbetala din körkortsutbildning, och tack vare vårt samarbete med Svea Ekonomi så har du nu möjlighet till det.

Ansökan

Vi på Västra hamnens trafikskola hjälper dig med din ansökan när du har bestämt dig för att dela upp din betalning. Vi gör en kreditprövning och lämnar besked direkt.

För att beviljas kredit måste du uppfylla basvillkoren:

Vara minst 18 år

Inga betalningsanmärkningar

Skriven i Sverige sedan minst ett (1) år

Ansök med Svea Self

Du kan även göra en ansökan direkt online med Svea Self, när din kredit blivit beviljad kontaktar vi dig för att genomföra ditt köp.

För att ansöka direkt online krävs Mobilt-Bank-ID Så här enkelt ansöker du:

1. Välj lånebelopp

2. Välj din månadskostnad